Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
До повернення / обміну приймаються товари належної якості зі збереженою упаковкою і цінниками, без слідів використання. Товар з розкритою блистерною упаковкою, ношений, з пошкодженими цінниками і / або відірваними етикетками до повернення не приймається! Оплата доставки не входить у вартість товару, тому транспортні витрати при поверненні товару належної якості сплачує клієнт. Повернення товару здійснює служба доставки Нова Пошта, після отримання нами товару протягом 1-3 днів проводиться відправка товару на заміну, або повернення грошових коштів на картковий рахунок покупця протягом 1-3 банківських днів. Для уточнення адреси для відправки повернення зв'яжіться з менеджером. Товар неналежної якості може бути повернений в разі підтвердженого незалежною експертизою заводського браку. Товари, які мають механічні пошкодження в результаті недбайливого використання не приймаються до повернення. Обов'язково перевіряйте товар при отриманні посилки. Не покидайте відділення, поки не переконаєтеся, що товар відповідає Вашому замовленню. Рекламації приймаються тільки при наявності акта огляду в присутності співробітників компанії перевізника. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.